Neem contact op:   0411 - 60 83 64                      

VACATURES

ENTHOUSIASTE KANTOOR MANAGER 2.0

Kom jij de punten met elkaar verbinden in onze moderne, professionele en snelgroeiende organisatie?

Word jij er vrolijk van, als alles op de werkvloer op rolletjes loopt? Ben jij iemand die met passie het werk gedaan krijgt? Vorm jij graag de schakel tussen klanten en collega’s? Kortom, ben jij ondersteunend een topper en ben jij sterk op facilitair, secretarieel en administratief gebied? Een echte duizendpoot! Dan ben jij de nieuwe spil binnen ons jonge, moderne en gezellige team en MOET je nu reageren.

Wat vragen we van jou?
    • Jouw inzet voor 24 tot 32 uur per week. Verdeeld over 3 tot 4 werkdagen.
    • Je krijgt een flinke dosis energie van een enorm gevarieerd takenpakket. Van het aannemen van telefoon, de zorg voor een goede werkomgeving, het uitwerken van documenten, het verzorgen van mailingen en gebruik van online media. Niets is jou te gek.
    • Jou maken ze niet gek, doordat je een kei bent in het organiseren van je werk en uitstekend in staat bent om zelfstandig de klus geklaard te krijgen.
    • Je bent een opgewekte en enthousiaste persoon. Een echte teamplayer.
    • Representatief? Dat is jouw tweede natuur.
    • Ervaring binnen vergelijkbare branches is een pre.
    • Ervaring met het gebruik van MailChimp, LinkedIn, Microsoft Teams een enig gevoel bij marketing is een pre.
    • Net als dat extra beetje ervaring en interesse, als het om de digitale en online wereld gaat.
    • Minimaal een MBO(4) of HBO werkniveau.
    • Je woont binnen 20 kilometer van Boxtel.
Wat kunnen wij jou bieden?
    • Een marktconform arbeidsvoorwaardenpakket, dat we op jouw persoonlijke wensen kunnen afstemmen. Salarisrange € 2.000 tot € 2.300 o.b.v. 40 uur/week).
    • Een werkomgeving waarin het ontwikkelen van kennis en vaardigheden een belangrijke plaats inneemt.
    • Een goede balans tussen werk en privé.
    • Veel eigen verantwoordelijkheid, vrijheid en ruimte voor initiatieven, die bijdragen aan de verdere groei van onze organisatie;
    • Een informele, laagdrempelige, no-nonsens organisatie zonder kantoorpolitiek, waar ruimte is voor jouw eigen mening en we gezamenlijk werken aan de beste fiscale oplossingen voor onze klanten.
Waarom Greywood Fiscalisten?

Wij zijn een kleinschalig fiscaal boetiekkantoor gevestigd in Boxtel, tussen Den Bosch en Eindhoven. De twee belangrijkste economische en innovatieve pijlers van Noord-Brabant. Het is onze ambitie om dezelfde kwaliteit te bieden als de (next)big-4 kantoren. Op middellange termijn willen we doorgroeien naar een fiscaal adviesteam bestaande uit zo’n 10 tot 15 personen.

Check onze website www.greywoodfiscalisten.nl. Is je interesse gewerkt?

Neem contact op met Ronald van Esch (Ronald@greywoodfiscalisten.nl | 06 – 18 57 35 11) of Stefan Deckers (Stefan@greywoodfiscalisten.nl | 06 – 28 42 35 86).

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

© 2017-2021 Greywood Fiscalisten | Design & Development: 2Be Art
Naar Boven